مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 07:302023-11-06سياسي

خبر خوب| خانه خدا شب ها گرمخانه می شود!


حتماً حالتان خوب می شود اگر امروزتان را با خبرهایی شنیدنی آغاز کنید.

از کار جالب یک مسجد تا مدال آوری دختران راگبی، درآمد 25 میلیونی یک کولبر و چند خبر انسان دوستانه از هموطنانمان که همگی یک هدف را دنبال می کنند و آن هم سرافرازی ایران است و بس.

- غصه کولبرها را کم نخورده ایم و کم نبوده روزهایی که با شنیدن اخبار فوت کولبرها، آرزو کرده ایم ای کاش کاری برای این مردم انجام می شد، پس حق داریم به محض اینکه خبر خوبی از این جماعت به گوشمان می خورد، آن را به اشتراک بگذاریم تا خیال شما مردم دلسوز هم کمی آرام گیرد.

چندی قبل در همین بسته خبری از تعبیه مسیرهایی امن برای عبور کولبرها برایتان گفتیم و خبردادیم که دولت پای این کار ایستاده و اتفاقات خوبی در انتظار کولبرهاست؛ اما امروز می خواهیم خبری شیرین تری بدهیم از بنیاد برکت و اقدام ارزشمندی که به نفع کولبرها و در روستاهای مرزی انجام داده؛ موضوع از این قرار است که بنیاد برکت با راه اندازی کارگاه های مختلف، فرصت اشتغال برای جوان های کولبر را فراهم کرده تا فارغ از تمام سختی ها و دردسرهای کولبری، شغل امنی داشته و به زندگی خود سر و سامانی دهند.

  خوشبختانه به لطف این اقدام هوشیارانه و متعهدانه بنیادبرکت، حالا دیگر بسیاری از جوان های کولبر مشغول به کار شده و درآمد قابل توجهی هم دارند، آنقدری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| خانه خدا شب ها گرمخانه می شود!

خبر خوب| خانه خدا شب ها گرمخانه می شود!